ponedeljek, 14. maj 2012

24-4-2012 Treviso - Barcelona

Torek, 24.4.2012 – Treviso- Barcelona

Danes je končno napočil dan odhoda. Priprave so trajale kar dolgo. Že dva meseca pred odhodom sem kupil letalske karte pri Ryanairu. Za let iz Trevisa do Barcelone in nazaj sem plačal po 5 eur. Za nahrbtnik po 15 eur na vsako stran in še 10 eur za plačilo z Mastercardom. Skupno 50 eur, to res ni veliko. Nato sem kupil še letalsko karto iz Barcelone do Madrida in avtobusno karto od Madrida do Salamance. In še letalsko karto za datum 26.5.2012 iz Santiaga de Compostela do Barcelone (43 evrov). Skupni stroški za potovanje v Španijo in nazaj so tako znesli 234 evrov. Domov se vračam šele 29.5.2012. V tem času bi rad dokončal lani začeto Via de la Plata od Salamance preko Ourenseja do Santiaga. Nato grem z avtobusom v Oviedo, kjer bom pričel hoditi še Camino Primitivo, varianto do Melideja in nato nadaljevanje po Camino Frances do Santiaga.

Treniral sem tudi kondicijsko, s pohodi ob Muri proti Gederovcem,  čez mejo v Avstrijo do Radkesburga in nazaj v Gornjo Radgono ter čez Janžev vrh domov. Pa v dežju na Polhograjsko Grmado in Tošč. Noge so utrjene, ne bi smelo biti problemov. Tudi nahrbtnik sem olajšal, po skrbnem preudarku je v njem ostalo za 10 kg teže. Letos imam s seboj prvič tudi manjši notebook, zato je moral doma ostati spodnji del trenerke. Bom pač v albergih nosil planinske hlače.

Do Trevisa sem se odpeljal z GoOpti kombijem. Za prevoz sem plačal 32 eur, za prevoz nazaj so me oskubili le za 20 evrov. Se splača prijaviti daleč vnaprej, so cene bolj ugodne. Vozili smo se malo manj kot 3 ure. Najprej je voznik odložil potnike na beneškem letališču Marco Polo, do Trevisa sva se odpeljala le mlajša deklica in jaz. Ona je potovala v Bruselj, jaz pa v Barcelono. Na kombiju sta dva popotnika takoj uganila, da potujem na romanje na Camino v Španiji. Predstavila sta se mi – Nataša in njen partner. Povedala sta, da letita v Lisbono, potem pa z vlakom v Porto. Letos bosta prehodila Camino Portuguese od Porta dalje. V Santiagu bosta predvidoma 4.5., nato se vračata nazaj v Lizbono in domov. Izmenjali smo si emaile in se dogovorili, da si pišemo o vtisih in izkušnjah na poti.

Na letališču sem oddal nahrbtnik na okencu Ryanaira in s seboj v kabino vzel le računalnik. Upal sem, da bom lahko v wifi area dostopal do interneta. A iz te moke ni bilo kruha. Signala ni bilo. Tako sem se v čakalnici lotil kar sudokuja. Odleteli smo s polurno zamudo, ob 22.10 uri. V Barcelono oz. na letališče Girona v bližini Barcelone smo prispeli malo pred polnočjo. Šel sem iskat prtljago, nato pa se spravil v čakalnico za odlete. Večina klopi je bila že zasedenih, ljudje so spali na prtljagi. Poiskal sem si eno izmed zadnjih klopi, tam blizu izhodnih vrat.

neudobne klopi na letališču Girona
Teh klopi so se drugi pred menoj izognili, ker je pihalo, kadar je kdo vstopil skozi vrata. Na srečo sredi noči ni bilo veliko sprehajalcev v čakalnico in iz nje. Iz nahrbtnika sem izvlekel spalno vrečo, si postlal in zaspal. Ni bilo ne vem kako kvalitetno spanje, a čas do jutra je le nekako minil.
letališče Girona v bližini Barcelone

Ni komentarjev:

Objavite komentar