torek, 15. maj 2012

3.etapa, Castilblanco de los Arroyos - Almaden de la Plata, 29,3 km, 11.09.2011

  11.09.2011 3.etapa, Castilblanco de los Arroyos - Almaden de la Plata, 29,3 km

Pred mano je ena od daljših etap, zato sem krenil iz alberga zelo zgodaj. Ob 05.30 uri sem že prižgal čelno svetilko in odkorakal iz Castilblanca proti severu. Na izhodu iz mesta sem pri smetnjakih zaslišal nekakšno škrebljanje. Posvetil sem tja in zagledal cel kup malih živalc, ki so lezle navzgor po žični ograji in skakale na smetnjake. Najprej sem pomislil, da so mlade mucke. Ko sem prišel blize, sem videl, da cele procesije mladih podgan plezajo po ograji in napadajo smetnjake. V smetnjakih pa praktično ni bilo ničesar več. Zgleda, da te podgane sproti požrejo vse smeti.

Prvih 15 km poti orientacijsko ni bilo težavnih, ker pot Via de la Plata poteka kar po lokalni asfaltni cesti, ki vodi proti Almadenu. Vendar pa je bila hoja po vozišču v jutranji temi kar nevarna. Nočni vozniki so po ovinkasti cesti kar  dobro divjali in pri srečavanjih z vozili sem raje stopil  z vozišča v jarek ob cesti. Po dobrih treh urah hoje, ravno ko se je zdanilo, sem prišel do nacionalnega parka Los Berrocales. Tam Camino zapusti asfaltno cesto in se napoti skozi park. V parku sem začudeno opazil, da so vsa drevesna debla gola in se rdečkasto bleščijo v jutranjem soncu. Vsa drevesa so imela olupljeno skorjo vse do prvih vej.
 

Po nekaj sto metrih sem opazil kup skorje in jo pogledal malo od bliže. Ugotovil sem, da gre za pluto in da so drevesa plutovci. Vseeno me čudi, kako to, da lupijo tudi drevesa v nacionalnem parku.

Naslednjih 10 km je minilo kar hitro. Pot je vodila v glavnem navkreber skozi borove gozdičke, ponekod tudi nasade evkaliptusa. Borovci so posajeni v vrstah, tla med vrstami so preorana v velike brazde. Morda zaradi tega, da voda ne odteka proč od korenin?





Kake tri kilometre pred koncem etape pa se je pot postavila pokonci. Povzpeti se je bilo treba na strm hrib Alto del Calvaria in premagati višinsko razliko kakih 160 metrov. Na vrhu se je odprl čudovit razgled, tako nazaj na prehojeno pot kot naprej proti Meridi. Tik pod nogami pa se mi je že pokazalo mesto Almaden de la Plata.




Almaden ima mavrsko ime (alm - a - din), kar kaže, da so tudi tukaj domovali mavrski osvajalci Španije.

Ni komentarjev:

Objavite komentar